Naturaltech Elevating Scalp Recovery Treatment 100ml

 
  • 1 z 2
 

Bezoplachové ošetření vlasové pokožky s mikrobiotickým boosterem určené pro obnovu rovnováhy přirozeného ekosystému pokožky.

Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do
16.10.2024
1 304 Kč    
Kód produktu 915
Značka Davines
Webová stránka značky davines.com/cz/home/index/
Kategorie Sérum a sprej
 

Systém určený k použití v kombinaci s péčí NaturalTech; povznáší rituály a zlepšuje jejich účinnost.

Bezoplachové ošetření vlasové pokožky s mikrobiotickým boosterem určené pro obnovu rovnováhy přirozeného ekosystému pokožky.

Hlavní aktivní složky:

  • Mikrobiotický booster – určen k vyrovnání rovnováhy přirozeného ekosystému vlasové pokožky díky svému efektivnímu stahujícímu účinku.     
  • Výtažek z tasmánského horského pepře – bohatý na silné antioxidanty jedinečné fytochemické látky a protizánětlivé aktivní molekuly, pomáhá okamžitě zklidnit nepohodlí citlivé pokožky a poskytuje úlevu od svědění.
  • Výtažek ze zemědýmu lékařského - bohatý na glykany, pomáhá omezovat uvolňování zánětlivých markerů, chrání pokožku před externími stresovými faktory a zklidňuje podráždění a svědění.

Použití:

Naneste po umytí na pokožku hlavy sekci po sekci nebo na konkrétní oblasti, které potřebují ulevit. Proveďte jemnou masáž a vlasy vyfoukejte. Použijte kdykoliv během dne dle potřeby. Dermatologicky testováno.

Podobné produkty

Hmotnost 0.15 kg
Objem 100 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

Firma Davines byla založena rodinou Bolatti v Parmě v Itálii V roce 1983. Davines začal jako výzkumná laboratoř vyrábějící produkty vysoké kvality pro péči o vlasy pro renomované kosmetické firmy na světě. Po deseti letech zdokonalování našich zkušeností jsme vytvořili naši vlastní vlasovou značku Davines, výhradně pro salóny a v roce 1996 založili [comfort zone] péči o pleť pro lázně a kosmetická centra.

“VYTVOŘENÍM UDRŽITELNÉ KRÁSY NABÁDÁME LIDI, ABY PEČOVALI SAMI O SEBE, PROSTŘEDÍ, VE KTERÉM ŽIJÍ A PRACUJÍ, TAK I O VĚCI, KTERÉ MILUJÍ.”

"Od počátku jsme se zaměřili na tvorbu kvalitních produktů, které jsou vědecky navrženy pro práci, kde vyjadřují osobitý styl a ducha.

Náš styl je odrazem naší zvídavosti a otevřenosti vůči světu (rozdílné kultury, zvyky a lidé, kteří nás opravdu inspirují). Náš italský pohled na historii a umění, design a módu, kulturu a životní styl - to je naše dědictví a to, kdo jsme. Milujeme věci, které odrážejí jednoduchost a harmonii, protože jejich krása je vždy moderní. A i když jsme v symbióze s dnešní dobou, vytváříme koncepty a výrobky, které jsou určené proto, aby se staly klasickými i nadčasovými.

Kvalita pro nás znamená mít svobodu vytvořit nejlepší produkty. Důraz je kladen na ohleduplnost k životnímu prostředí, použití vysokého stupně přírodních složek a použití vědecké přísnosti na všechny produkty, aby se zajistila bezpečnost zákazníků. Kvalita je nejen důležitá pro nás, ale i naše partnery a zákazníky.

V Davinesu si troufáme dělat to, v co věříme, a nikoli v souladu s hlavním proudem. Následujeme intuici, která vede naše kroky. To nám dává svobodu rozvíjet koncepty a produkty, které jsou originální, autentické a emočně spojené s lidmi. Naše práce je promyšlená – v rovnováze jsou látky a styl, věda a příroda, lidé a duch. Právě tohle nám umožňuje vytvořit to, čemu říkáme „Život naplňující projekty“."

O více než dvě desetiletí později je Davines ve více než 75 zemích, tisících salonech se stovkami a stovkami nadšených kadeřníků. Ačkoli stále rosteme, máme sídla v Parmě, New York City, Paříži, Londýně, Mexiko City, naše kořeny jsou pevně zasazeny v našich začátcích jako rodinné výzkumné laboratoři vedené stejnou touhou po kvalitních produktech s autentickým přístupem a nadčasovým odvoláním.

NAŠE MISE

Naším cílem je inspirovat a zlepšovat kvalitu pracovního života kosmetických odborníků po celém světě prostřednictvím koncepcí, produktů a služeb, které jim umožní nabídnout klientům jedinečné zážitky.